Nånting snyggt...

Jag hittade inte lampan som jag ville ha, men jag hittade nått annat snyggt istället. Nämligen Ola, haha! Närå, jag visste faktiskt att han var där, men det var inte därför jag skulle dit. Idag var ju min enda lediga dag, så jag skulle till Birsta i vilket fall! Sen är jag ju inte dummare än att jag passade på att titta med Madde när jag ändå var där. Tog även en liten bild, men jag vette fasen om jag ska lägga ut den. Den vinner priset om den fulaste på oss två tillsammans!

Eller okej, ni ska få se den pytteliten bara för att få en bild med i inlägget. Det blir mycket tråkigare utan! Fast det är nästan mer störande att visa en liten bild än ingen alls, men ni kan nog leva med det ;)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

den var inte alls tokig,jättegullig ju :D

2008-09-01 @ 10:45:29
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Madde

men sluta, den där blev juh bra :O haha

2008-09-01 @ 10:57:10
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0