Nytt smink...

Fick smink och nagellack av Marie i födelsedagspresent som jag verkligen gillar. Testade ögonskuggan på bilden, en ganska naturlig, guldskimrande färg. Bra att ha när man vill sminka sig mer än vanligt, men ändå vara ganska naturlig (i färgen på skuggan alltså)! Har redan använt den flera gånger fast jag egentligen inte ens använder ögonskugga till vardags. Jag får ovanligt gröna ögon i den, annars brukar dom skifta i brunt också. Fick även ett nagellack i en jättefin rosa färg som kommer bli flitigt använt :) Vad skulle jag göra om rosa inte fanns...

Fan, nu fick jag ångest av bilden också. Jag är redan rynkig, haha! Hmm, jag väljer att skylla på att jag känner mig sliten istället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0