Obekvämt...

Min idé om en present är inte att få gratis kondomer (skulle vara för den söta förpackningen med röda hjärtan på) från Drakbåtsfestivalen. Man ska inte skämta om presenter, vilken besvikelse, haha! Speciellt inte om det är föräldrar som skämtar om kondomer. Det är inte första gången heller så tydligen tycker dom att det är roligt att göra mig obekväm. Men dom låg iaf i rosa korthållare, så jag kastade innehållet (jag var inte riktigt ärlig, man fick faktiskt glidmedel i engångsförpackningar också) och behöll dom istället. Kan säkert vara bra till nånting, typ ett busskort om jag hade ett! :)





Kommentarer
Postat av: Madde

haha söt :)



jaha :) ja synd att det inte är livskvalite på kameror hahaha

2008-08-10 @ 22:18:50
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0