Partypingla, not...

Vet ni vad mina kvällsplaner är? Jag förstår att ni är spänd! Jag ska ta en dusch, BUSa och krypa ner i sängen. Ska försöka läsa några sidor ur min bok också, men det är större chans att jag somnar. Jag ska ju jobba i Birsta imorrn, söndag och måndag. Stan känns ju mer som hemma, men man tjänar mycket mer pengar i Birsta. Känns som en bra kombination att ta Birsta på helgerna med ob:n!
Ja, jag är inne i en period när jag känner mig som Sveriges tråkigaste 21-åring! Kan faktiskt vara att det är så, haha! Äsch, The Partypingla kommer att göra comeback nångång, men kanske i en annan form;


1. Inget hångel med killar som har snus i munnen. Eller snarare inget hångel med killar alls förresten...
2. Inget fyllehångel med tjejkompisar heller (varför ska man envisas med att testa det?)
3. Ingen förfest i väldigt små lägenheter där man ligger på golvet innan man ens kommit ut (fortfarande dåligt minne av annandag jul ifjol, herregud)



Nåväl, det har varit roligt väldigt många gånger också ;) 

Kommentarer
Postat av: Madde

AHHAHA tragiskt att amn testat allt det där :O haha, men man måste juh vara erfaren ;) höhö



ja säkerhetsnål skulle juh vara bra men det kommer nog inte funka, det finns knappt tyg att täcka tuttarna haha, ännu mindre att dra ihop dem med haha. men tanken är god ;)

2008-08-16 @ 10:09:47
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0