The Eye...

Såg en till film i fredags när vi ändå var på g. Det är så sällan som jag och syrran hyr film, så det var lika bra. Antagligen därför jag var så trött igår, blev lite sent innan filmerna var klar!
Den andra filmen var The Eye, för jag hade fått för mig att den skulle vara jättebra. Det var den inte. Den var okej, men inte så mycket mer! Den handlar iaf om en blind tjej som genomgår en hornhinnetransplantation (hmm, konstigt ord), och då börjar hon även se konstiga saker. Den hade lite läskiga figurer med ibland, men det var allt.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hej! Nu har grejorna kommit =) Kommer nog in på jobbet i morgon och kikar om du jobbar så kan jag ta pengarna då. En liten påminnelse av summan... 781 kr den fetaste beställningen =) Syns... kram

2008-08-24 @ 18:51:03
URL: http://milino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0