Trött på ögat...

Jag känner mig som gamlingarna, kliver upp tidigt på morgonen och lägger mig lika tidigt på kvällen! Jag orkar knappt hålla ögonen öppna den här tiden på dygnet nu för tiden. Det var ju den här veckan som skulle bli soft med fyra jobbdagar, men istället blev det en nio-dagar-i-rad-vecka. Väldigt lång vecka! Sen skulle jag bara jobba tre timmar imorrn, men helt plöstligt blev det 10-18 istället! Vi har så jäkla mycket att göra nu, det kommer ca 20 kartonger med varor i snitt varje dag som man ska hinna med samtidigt som allt annat. Snart skulle jag kunna packa upp varor i sömnen!

Kommentarer
Postat av: Emil

Äh, livet kunde vara värre :)

2008-08-19 @ 22:35:30
URL: http://iwoulddieforlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0