Less...

Känner mig lite trött på ögonen (läs: väldigt) idag! Men idag är den nionde och sista dagen, så imorrn är jag ledig! En hel dag för mig själv får jag, sen jobbar jag sex dagar igen, haha! Hurra!! ;)
Kallt som bara attan är det ute också, jag tror att växthuseffekten går åt fel håll. Jag tyckte jag hörde prat om medelhavsväder för några år sen men det märks då inte. Seriöst, ingen med vett i den här stan skulle kunna bada ute nu, och det kunde man iaf för några år sen. Sommaren behöver verkligen inte bli ännu kortare! Fortsätter det såhär så ska jag börja spraya extra mycket hårspray på dagarna!
Och ja, jag vet att det är slöseri med tid att klaga på vädret som man ändå inte kan göra nått åt, men ändå . Jag blir arg på dåligt väder, haha!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha instämmer hhaa, det är dåligt vbäder. så fort augusti blev på kalendern så blev det kallt. som ett paket på posten haha.

2008-08-23 @ 15:22:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0