Kort resumé...

Okej, jag vet att det enda jag skriver nu för tiden är 1) förlåt för dålig uppdatering 2) hur trött jag är jämt. Men det är faktiskt så mina dagar ser ut, och när jag är trött orkar jag inte med datorn, så det blir som det blir! Dock var det dåligt att inte skriva nånting alls igår, men man får ju för fasen slåss för datorn hos mamma, haha!
Jag var ju ledig igår så Marie och Jesper kom hit och tittade på hundvalpen på förmiddagen! Jesper är lite hundrädd så han hade väldiga besvär när Mirra skulle bita honom hela tiden, haha! Dom ska ju alltid till den som inte alls vill hålla på med dom! Ingen blev iaf uppäten, så det var ju tur ;) 
Idag hade jag tagit ledigt för att få vara ledig ett par dagar i streck, men det slutade med att jag fick hoppa in och jobba iaf. Skulle jobba till ca 17, men jag slutade inte förrän 18.30... När man är där kan man lika gärna stanna kvar och tjäna mer pengar på en gång! Var faktiskt smått kaos när jag kom till jobbet. Det har seriöst inte varit så mycket att göra på hur länge som helst (vi har lagerrensning, ½ reapriset på ALLT i butiken), men det vara bara kul att springa runt lite. Jag hade en väldigt mysigt natt och morgon så humöret var redan på topp :) 




Ludde, MoDo-tröja kan du glömma, TIK är det som gäller ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha tur att lilla madde kan läsa mellan raderna ;) hahahah

2008-08-07 @ 11:34:16
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0