Volanger...

Köpte den här toppen förra veckan, men jag har inte visat den än! Visste inte om jag skulle behålla den eftersom man får ungefär lika mycket former som en tegelsten. Kom iaf fram till att jag gillar den ändå, så jag sydde in den istället. Dock var jag som vanligt väldigt optimistisk med hur mycket jag kan ta in den över brösten, så nu kan jag inte knäppa översta knappen istället, haha! Det gör faktiskt inte så mycket för den knäpps så högt upp och jag gillar lite urringning. Ska nog bära bhn/bustiern som jag köpte i förrgår under så får den skymta lite fint därunder!





Kommentarer
Postat av: madde

åh den var juh söt :) själv har ajg svårt för volanger haha, ja skulle aldrig kunna ha plagg med det på mig, men det är fint på andra :)



ja urringning gilar jag också =)

2008-08-02 @ 15:39:40
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0