Lättare...

För att göra det enklare för mig själv och läsarna har jag gjort en egen mail för bloggen (vill inte använda min riktiga mer än nödvändigt). Jag får frågor även från såna som inte har blogg, och då är det svårare att svara! Alltså, om ni undrar nått speciellt som har med inläggen att göra men inte har en blogg, så lämna er mailadress så svarar jag där! Det är bara jag som ser adressen så den kommer inte till nån annan iaf! Detta gör jag för att jag inte ska behöva svara på frågor i inläggen (kan bli lite osammanhängande om ingen annan än den som ställt frågan förstår vad jag skriver om) och för att den som frågar ska kunna hitta sitt svar lättare =) Hoppas ni förstår!


Men till frågan: Pink Ladies-jackan är köpt på Carlings och kostar 700 kr =) Jag kan ju passa på att erkänna att min hänger kvar på galgen med prislapp och allt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0