Stormväder...

Det känns som det blåser en mindre storm ute idag, jösses! Tur vi har ett platt hus så taket inte lyfter, haha! Brukar ju ta promenader med hundarna när jag inte jobbar, men det är så svinigt kallt ute så jag har stannat inne idag. Förutom den lilla trippen till affären för att hämta mina böcker då... Har ett paket i stan som jag måste hämta också, kanske tar det imorrn om det är skönare väder. Tänkte svänga in på jobbet samtidigt, måste höra om det har hänt nått nytt. Nu måste jag hitta på nått att fördriva tiden med tills Grey's börjar (glädjeskutt)!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå älskar Greys! Private Practice e oxå ganska bra! Men inte bättre än Greys ;)
Stormväder?! Shit, här har vi haft strålande solsken heela dagen! :D

2008-02-14 @ 18:23:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0