Äntligen hockey...

Med alla uppehåll och sånt som har varit så var det ganska längesen jag var på hockey, men idag blev det ändring på den saken! Kändes väldigt bra att komma tillbaka till min kära stol i E.On, haha! Matchen ska vi inte prata om, det gick inte så bra. Dagens action var väl när en spelare fick åka till sjukhuset. Tycker inte om när dom skadar sig även om det är andra laget, stämningen blir lite sämre. Lät iaf på nyheterna som att han hade fått åka hem med en hjärnskakning eller nått sånt! Matchen blev fördröjd pga det, vi skulle skjutsa hem Anders jobbarkompis, Timrå ligger långt åt helsike från där mamma bor och det skulle handlas. Min poäng är att jag inte direkt har hunnit med nånting annat idag! Har lyckats se en halvtimme på tv och ätit middag men det är allt!
Skulle eventuellt bort ikväll, men klockan är så mycket, så jag struntar i det. Är beroende av skjuts och hämtning när jag är hos mamma, så för Anders skull skulle jag ändå inte ha följt med ut eftersom det blir så sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0