Fina naglar...

Dom senaste veckorna har jag känt mig så himla sugen på att gå till närmaste salong och fixa naglarna. Nu har jag läst massa bloggar också där hur många som  helst precis har gjort det, så nu blir jag ännu mer sugen! Jag brukar ha rätt hyfsade själv men dom går bara sönder på jobbet nu för tiden, och det är framför allt just på jobbet som jag vill ha fina naglar eftersom händerna syns jämt! Ska fundera på saken, vet inte vilken salong jag vill gå till heller... Kanske där jag var sist. Skulle dock vilja ha dom kortare än på bilden, annars kan jag kyssa jeansknappar och mina linser goodbye!



image780
Helenas nageldesign

Kommentarer
Postat av: tilda

Åh gud, såna naglar vill jag ha!

2008-01-24 @ 21:21:36
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0