Mobilbloggning + Sömnbrist...

Jag tror min mobil är lite anti mobilbloggning! Låg nämligen och skrev för fullt klockan fyra inatt (eller imorse) i sängen när jag inte kunde sova, men det syns ju inte här! Måste testa publicera nån bild från mobilen nångång också för att se om det funkar, har aldrig gjort det!
Vi hämtade iaf ut paketet igår istället, alltid lika roligt! Spelar typ ingen roll vad det innehåller, det är nog bara känslan av att det är nått nytt som är rolig! Det innehöll ju bara saker jag inte ska använda, som lakan, örngott och badrumsmattor. Eller en kofta och ett par strumpbyxor var iofs också med! Tror det syns vilka färger som kommer prägla vissa rum i mitt blivande hem, haha!



117070-773

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0