Nånting gammalt...

Idag har hela familjen varit på en stooor utflykt! Vi åkte hela vägen in till stan, haha! Mamma ville kolla på fyndlagret, hon älskar gamla porslinsgrejor och sånt skit som jag hatar!^^ Kan ändå vara rätt kul att gå omkring för ibland hittar man nått roligt bland allt skräp! Jag hittade en rumsavdelare och en fin stol som jag skulle vilja ha i walk-in-garderoben som jag inte kommer ha! Skulle iofs vara rätt söt i sovrummet också, men man var tvungen att köpa båda stolarna. Jag köpte faktiskt inget av det, utan kom hem med fem pocketböcker istället. Men åh, jag vill ha... Måste kolla om dom finns kvar imorrn :)



117070-746

117070-747

Kommentarer
Postat av: madde

var det dyrt eller? jag tycker att båda sakerna var jättefin iallafall :) skulle verkligen vara snyggt i sovrum eller drömgarderoben ;)

2008-01-05 @ 11:12:49
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Sara

sån rumsavdelare e ju jättefint.. =)
men de kostar väl en del? :P

2008-01-06 @ 19:54:29
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0