Rastlös...

Det är visserligen ganska skönt att vara ledig från jobbet ibland, men fasen vad rastlös man blir! Har iaf nyss tagit en promenad runt vallen med hundarna med syrran. Ganska skönt att vara ute, men det är så jobbigt att gå när man bara halkar omkring! Tycker inte om snö...
Idag är det två månader sen olyckan också. Tiden går så fort, nu känns det overkligt att det ens har hänt förutom att jag har haft ont i ryggen varje dag sen dess. En mindre trevlig påminnelse!
Hämtade ut den nya klänningen igår som jag kan visa sen. Ni ville ju se den förra också, så jag kan ta båda samtidigt! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

åh ja jag håller med dig.. det går sjukt fort :S men har du oxå ont i ryggen varje dag? det har jag med :( lixom det är inte alls roligt.. man kan inte göra allt man gjorde innan.. eller man kan men med mer smärta -.-

2008-01-03 @ 16:10:26
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0