Rensning...

Har spenderat den första halvan av dagen hemma hos mormor och morfar för att fira morfar! Han fyller nämligen76 år. Tänk att jag har 55 år dit själv, undra om man lever då!
Den andra halvan har jag nu spenderat i min garderob för det var fortfarande alldeles för mycket skit där! Spelar tydligen ingen roll hur många säckar jag har slängt innan, det tar aldrig slut! Nu kastar jag iaf verkligen allt som jag inte kommer använda! Eller kastar och kastar, Röda korset får dom nog! Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska spara kläder som jag har sytt själv för flera år sen eller ej! Det är knappast saker som jag kommer att använda, men det svider mer att slänga egengjorda saker, speciellt kläderna jag hade på systers bröllop!! Vi får väl se, ska försöka skynda mig nu så jag hinner boka in tvn sen, haha! Kanske borde laga nån middag också!


117070-765117070-764117070-766

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0