Svart ljuskrona...

Har kollat länge efter en fin ljuskrona i svart till mitt blivande vardagsrum utan att hitta nån bra. Fanns en jättefin i Ellos, men många som hade köpt den skrev att den var mycket åt det bruna hållet i verkligheten. Det funkar inte med mina saker så jakten fortsatte tills igår! Mamma satt på nätet och skickade runt, och då hittade hon en annan istället så vi beställde en varsin! Inte lika fin, men den duger och den är svart! Jag tror faktiskt att anledningen till att vissa ser lite bruna ut, är att det är svarta prismor, för dom kan ju lysa lite brunt när dom blir genomskinliga!  Den var ganska stor också, så det blir säkert bra! Den mindre silvriga som jag köpte ska som sagt sitta i sovrummet, och skulle jag inte ha nått sovrum så blir det köket eller hallen. Finns alltid nån plats där den kan hänga! =)



117070-752

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0