Tragiskt...

Det är alltid lika chockande att läsa om. Man tror att dom har allt, men i många fall är dom inte ens lyckliga. Det känns så himla tragiskt! Jag syftar givetvis på skådespelaren Heath Ledger som hittades död igår pga självmord/överdos (familjen tror att det var en olycka). Jag vet inte vad det är som gör att det känns så konstigt just när kändisar dör, antagligen är det väl kanske att man får följa dom under så många år, och att man får veta så mycket om dom under tiden. Heath var en av mina favoriter då han är med i filmer som jag älskar, bla Tio orsaker att hata dig, Patrioten, Casanova och En riddares historia. Kan inte låta bli att tänka på lilla Matilda Rose som nu får växa upp utan pappa... Man kan läsa mer på aftonbladet.


117070-777

117070-778

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0