Dag 2...

Tiden går verkligen fort nu, känns sjukt att det är sista GF-kvällen redan, sen är det ett år tills nästa gång! Igår började vi med att kika på Mando diao. Deras nya låtar har jag noll koll på, men dom gamla godningarna är iaf kul att höra! Sen gick vi till ett öltält och satte oss där med en varsin cider i väntan på The Ark. På väg till baren träffade jag gamla J (ni som  har läst ett tag borde veta vem det är, fanns en J innan nuvarande J) så han började prata lite. Inte så ofta vi gör det, vi stöter typ aldrig ihop med varann i den här stan. Det är alltid kul med en lten uppdatering :)
Anyway, sen blev det dags för Arks enda sommarspelning. Det finns inget band som är bättre än dom live, jag älskar att se dom. Dom har varit här fem av sex år så det är nästan en tradition. Såg att dom fick fyra plus av Aftonbladet också!
Dom spelade så länge så när det var slut skulle området snart stänga. Jag och Sandra besökte en bänk för att vila våra trötta fötter innan dom andra kom, sen gick vi hem. Eller syrran träffade efterfestkillarna igen så hon följde inte med. Jag blev efterlyst av samma två killar som kvällen innan, haha! Ena fick tydligen mitt nummer av syrran också så han ringde flera gånger, fast jag missade det. Jag vet inte hur dom hade tänkt lösa det praktiska, jag är en tjej och dom är två killar! Spännande ;) Fast som sagt hade jag redan gått hem så jag stannade snällt där jag var. Känner mig lite svårflirtad! Nu börjar det snart bli dags att göra sig klar igen. Kallt som attan är det ute också, typiskt!





Bild: Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0