Bra dag...

Sällan jag kliver upp tidigt för att sedan få stressa iaf! Jaja, jag tänkte bara slänga iväg ett litet inlägg här. Gårdagen var bra, tack för alla grattis-sms, kommentarer och facebook-inlägg! Ni är för söta :) Jag jobbade ju som sagt hela dagen, så alla timmar försvann nästan där. Jessica kom in och köpte en födelsedagskaka till mig, så vi satt och fikade kladdkaka i vårt lilla kök, mums! Jag har världens bästa arbetskompisar! Nåväl, nästan alla iaf... Sandra var också in och sa grattis och gav mig en present. Ni får se den sen, men jag kan ge en ledtråd; den är rosa! Haha! Jag råkade även köpa en eller två presenter till mig själv också, men det får man faktiskt när man fyller år! Jag visar allt sen, nu ska jag göra mig klar för jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0