Dag 1...

Kvällen artade sig ganska bra igår! Gick ner till min bror och hans kompis som satt i ett tält vid stora scenen och drack cider. När syrran hade kollat klart på Hardcore superstar så gjorde även hon oss sällskap i tältet. Bror och hans kompis beställde cider på löpande band, mycket trevligt, haha! Jag utökade min lista till syskons förlovade kompisar, dom har inte heller några förväntningar! Dock råkade jag spilla ner både honom, mig och en annan kille brevid, jag ska sluta gestikulera så mycket med mina händer tror jag! Blev allmänt mobbad för det resten av kvällen. Under tiden så spelade Uggla, så vi satt och sjöng med i alla gamla godingar under tiden. Sen råkade det bli så att vi följde med ett killgäng hem, samma gäng som killen jag spillde på, haha! Fast jag är lika oskyldig som vanligt, jag spenderade mina timmar där med att spela tv-spel och bli nerspilld med öl! Ena killen sa till min syster att jag var väldigt söt, och den andra frågade om jag ville stanna och pussas, haha! Herregud, fulla killar ;) Jag gick snällt hem och la mig i min egna säng istället! Jag har ingen lust att strula runt, jag har inte ens tittat på nån annan sen jag träffade J.
Nu ska jag börja skrubba mig för dag 2, ikväll står det världens bästa The Ark på schemat! Tänkte bjuda på en lite seriösare bild från igår, det är lite dåligt med såna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0