Före- och efter...

Jag har testat min lip-plumper ett par gånger nu och jag tänkte visa resultatet. Som inte inte syns! Jag tycker inte att läppana blir större, förutom att man blir lite röd och irriterad. Det bränner riktigt rejält, så känns som den ska funka men jag ser ingen skillnad (ska vara ytterst lite i så fall). Tog före och efterbilder till er, så ni kan bilda er en egen uppfattning! Man kan ju alltid använda det som läppglans, iaf om man inte ska pussas. Tror inte gossarna uppskattar att det känns som deras läppar ska brinna upp, haha!




 

Kommentarer
Postat av: madde

vilket märke var det du hade köpt?

jag tycker inte heler det syns allt för mkt.. tråkigt om man känner att det bränns lixom :( och var den dyr? men snygg gloss var det iallafall :)

2008-07-11 @ 14:24:45
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

ja jag har juh hört så mkt bra om den jag med :O konstigt..hmm hha



ja den var iaf fin.. men dyrt läppglans xD

2008-07-11 @ 16:01:34
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0