Jobb, bara jobb (och lite böcker)...

För det första. Mitt lilla utbrott över bokuspaketet var helt obefogat. Det kom tydligen hem till mamma redan förra veckan... Opss... Här har jag suttit och väntat på sms-avi i två veckor så kom det i brevlådan istället, haha! Fast nu tog sig familjen i det huset sig friheten att öppna mitt paket och börja läsa mina böcker, så jag vet inte vad det blev kvar att läsa till mig! Tror jag ska åka dit imorrn eftermiddag när jag kommer från jobbet och hämta dom. Kommer inte att vara på jobbet så länge vad jag vet iaf. Börjar morgondagen med möte kl 8, mmm jag riktigt myser när jag tänker på det ;) Dock på hotell Knaust (ett av dom finaste hotellen vi har i stan för er som inte kommer härifrån) så det kanske inte är sååå synd om oss. Då får vi veta mer om den där jobbsaken som jag inte vet om jag får berätta. Kan fråga om det är offentligt imorrn, ni kanske redan har läst det nånstans!


Nu ska jag kolla min mail, och spåra forever21-paketet! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är jag jättenyfiken på den där jobbsaken! Och som din syster så är det min skyldighet att få veta ;) Och jag är dessutom väldigt avís på er resa. Jag ska med ja med! :D

2008-07-30 @ 13:32:03
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: madde

ja visst var dem? :) haha.. del tre kommer nu idag kanske, beroende på om jag har fina bilder på dem som är kvar eller inte hahaha.

ja jo, kankse måste man vara båda delarna, eller rik då men det läre vi aldrig bli hahaha poor us ^^



åh va nyfiken jag blev nu :O det har jag missat totalt :O haha, längtar tills imorgon :O hahahaha

2008-07-30 @ 17:57:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0