Klotter...

Blev mycket shopping nu, så jag tänkte klottra ner ett par rader. Finns inte så mycket annat att tillägga när det känns som man jobbar dygnet runt, haha! Jag blev lite ledsen på ögat idag när jag bestämde mig för att jobba på min enda riktigt lediga dag. Helt plötsligt blev mitt sju-dagarsskift elva dagar + mina fyra dagar innan. Jag får iaf sova ut på söndag! Tror jag ska kliva upp lagomt till Winnerbäck-konserten...Förstå att jag börjar få stora påsar under ögonen och bli lite fnittrig, men jag tänker på pengarna! Mer shopping till mig (eller snarare mer pengar till Thailand) ;) 



Sen vill jag gärna efterlysa mitt bokuspaket, vart i helskotta har det tagit vägen? Det har aldrig tagit såhär lång tid!



Nu ska jag gäspa mig raka vägen till sängen, har öppning imorrn...



Kommentarer
Postat av: madde

gumman då.. du börjar bli jobbaholic ;) haha.näe men ja håller med, pengar är bra att ha! speciellt om man vill shoppa för dem sen hehe. jag hoppas det går bra för dig imorgon, själv ska man jobba kväll! -.-' haha

2008-07-28 @ 23:54:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0