Nyheten & sol...

Haha vilken press, jobbsaken är inte så rolig för er, bara väldigt krånglig för mig och mina arbetskamrater! Jag frågade iaf om det var offentligt nu, och det har tydligen stått på hemsidan, så ni kanske vet redan. Nyheten är iaf att Wedins har blivit sålt till Eurosko (det är även dom som äger DNA och skokanonen)! Dom behåller Accent och satsar på det och Rizzo, men säljer skobutikerna. För dom fasta anställda som jobbar på båda butikerna blir det ju lite struligt eftersom dom måste välja ett företag att stanna kvar i. Sen vet man inte riktigt var Eurosko tänker göra med Wedins-kedjan nu, så det känns lite sådär. Väldigt dålig timing att bli utan jobb nu! Men men, det kanske blir ännu bätte tom, vi får se! Dom byter iaf ägare den 1a september!
Kom från jobbet ganska tidigt, så jag åkte hem till mamma ett tag och kopplade av. Blev sönderbiten av valpen som vanligt, sen somnade jag ut på gräsmattan när jag solade. Var tvungen att jobba på brännan när jag faktiskt kunde, haha! Var jättemysigt tills jag vaknade och såg att det låg en spindel under min nacke. Jag hade kunnat få hjärtstillestånd, men det gick bra!





Kommentarer
Postat av: madde

oj lät krångligt ! hoppas du får jobba kvar iaf haha

2008-07-31 @ 11:26:56
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0