Zapp...

Hmm, frågan är; zappa på tvn eller sova? Vill varken eller egentligen, inget på tvn men ingen ro att lägga mig. Känns om klockan är för lite. Å andra sidan ska jag ju jobba imorrn med... Hatar att stå själv dom två sista timmarna, det är så himla tråkigt när man är van att vara två stycken. Samma sak på måndag, men då har jag äran att stänga kl 20.00 istället. Får vara glad om jag är hemma till 21.00! Nog för att jag inte är nån morgonmänniska, men jag tycker inte om att sluta så sent. Haha, herregud, nu ska jag sluta gnälla! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej ska man vara blyg och jobba med sånt får man nog ta och byta yrke. Japp ska lägga upp bilder då jag kommer hem har inte kameran här, så det blir under dagen.

2008-07-20 @ 08:12:29
Postat av: madde

haha ja men hoppas att ingen sett det innan, för då tycker man att dem ska kunna säga till, fast ja vette sjutton om jag skulle våga säga till ngn främmande hahah xD men ja nu äre gjort iaf :)



händer idag då? :)

2008-07-20 @ 13:28:49
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Tessi

aaa :P får göra de ;D verkar grymt skoj

2008-07-20 @ 19:27:44
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0