Glas(s)igt...

Nu är kalaset över, trevligt att träffa lite släkt igen! Fast det är ganska skönt när det blir tyst också, haha! Birsta-shoppingen drar jag vid nått annat tillfälle, orkar inte hålla på med kameran och det nu. Har inte ens testat grejorna än. Tänkte istället visa glasen som jag håller på med nu, det är champagneglas som har åkt på en makeover! Inte nått avancerat, utan dom har bara fått ett par glitterränder på sig. Dom blir ju unika för mig iaf! Färgerna på glittret är vitt, silver och rosa, tänkte även göra svarta sen! :)






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det var roligt =) Var ju väldigt länge sen. Var in på jobbet i går och då hälsade jag på den nya killen. Hoppas han får roligt nu bland alla tjejerna =)

2008-06-27 @ 08:22:12
URL: http://milino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0