Ny mobil eller inte, det är frågan...

Nu fick jag ångest igen. Bror min ringde och sa att han hade en perfekt telefon till mig (fast så säger han bara för att han vill ha den själv, haha) som han tycker att jag ska köpa. Jag har ju funderat på att byta ganska länge eftersom min blev så kvaddad i bilolyckan. Den flög ur väskan och voltade omkring med oss! Det är touchknappar på den så ni kan ju föreställa er hur repig den är! Sen kommer vissa inte fram när dom ringer heller, det sker väldigt sällan, men är ändå irriterande! Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Den kostar en hel del även som abonnemang... Fast den är ganska läcker, ser typ ut som en Iphone!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0