Vind, gymnastik, mat...

Det är så synd att förstöra bra väder med blåst, dåligt. Har iaf varit ut första svängen idag, var på sjukgymnastik. Stelheten börjar släppa nu så jag ska nog bara gå ett par gånger till, wohoo!! Det är ganska passande eftersom jag ändå jobbar för det mesta i sommar!
Sen jag kom hem har jag suttit naglad vid facebook och laddat upp lite bilder. Även tagit bort ett par som jag inte fattar att jag har lagt upp frivilligt, herregud! Jag som inte ens gillar den sidan, men det är lätt att fastna när man väl sitter där!
Nu ska jag äta mat, så jag återkommer senare! Det blir nudlar idag, riktigt fina grejor, haha! Orkar faktiskt inte göra nått vettigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0