Yesterme, yesteryou, yesterday...

Tänkte bara dra en snabbis om igår. Vi åkte ju som sagt till Maries föräldrahem och var där. Blev mycket mat, efterrätt och kubbspel! Blev en riktig långkörare med Buzz senare på kvällen också. Jag har en hatkärlek till det spelet, jag tycker själva spelet är roligt men jag vinner aldrig, haha! Fast jag vann faktiskt imorse en gång, yes ;) Jag tror faktiskt att jag är en sämre förlorare än jag vill tro, vinnarinstinkten kommer liksom upp på ytan efter ett tag! Tog nästan inga bilder, men det var nån som tog några med min kamera under kubbspelet, så ni får se dom iaf! Dom blev väldigt heta mitt i koncentrationen, haha!











Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

oj oj oj oj OJ, vilka fina kläder du har!

2008-06-24 @ 14:15:54
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0