I'm so happy, happy, happy...

Ja ja ja jaa, så är det! Nu kommer jag låta jävligt ytlig, men orsaken är faktiskt en väska, haha! Jag skulle ju köpa en ceriserosa väska på H&M för ett bra tag sen, men den var slut. Så strosade jag omkring på lunchen idag och voila, så hittade jag en sån väska gömd bland massa andra rosa väskor. Måste springa ner på stan imorrn och köpa den, hade inte plånboken med mig idag!
För övrigt blev det klart att jag ska jobba fredag och lördag, och nu börjar perioden med våra hemliga handlare. Jag får faktiskt lite darr i benen av tanken, gud vad hemskt att bli observerad  av människor som jobbar med att se hur vi sköter oss i butiken. Helt undercover också!  Dom kommer t.o.m anteckna om vi hejar på dom. Är det nån som vet hur lätt det är att missa att heja på nån när man jobbar i en stor galleria med mycket folk!?! Usch, hoppas dom inte jobbar helg, haha!
Nä, positiva tankar var det. Väskan, väskan, väskan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hejade inte på mig en gång..;(

2008-03-13 @ 22:33:01
Postat av: madde

hahah men saker gör en glad ibland (a) haha

hoppas det går bra att jobba :O det gäller nog att inte tänka på dem tror jag ;)

föresten ¨är bollnäs inställd !

2008-03-13 @ 22:55:01
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: madde

ja men eller hur :O hur ska man lixom kunna torka sig? och tvättade hon händerna? lixom ush haha

2008-03-14 @ 00:26:30
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0