Matchen...

Åååååååhhhhååååååååååhhhhhhh Johan Backlund!!
Åååååååhhhhååååååååååhhhhhhh Johan Backlund!!


Sorry, den fastnar på hjärnan! Vilken match, åh vad roligt det var ikväll! Började med förrätt + middag i logen, men hur mycket gratis sprit som helst, haha! Nu var inte jag där för att supa, men kul för dom som gjorde det ;) Middagen var potatisgratäng med oxfilé (tror vi, var lite svårt att identifiera), jättegott iaf. Sen när vi hade ätit kom Challe (TIKs tränare) upp och snackade lite om Timrå och hur dom skulle vinna och sånt. Han var faktiskt ganska rolig att lyssna på! Sen skulle det helt plötsligt tippas resultat också, inte riktigt min grej med det gick ju det med. Jag fick faktiskt rätt, för jag la mina pengar på ett 3-2 resultat. Hade jag prickat in målen i rätt perioder bättre, så hade jag vunnit vinstpotten. Attans bananer, haha!
Själva matchen började lite sämre  när HV71 gjorde mål efter 12 sekunder. Ännu sämre när dom gjorde ett mål till! Men sen, då jäklar hände nått och timrå vann som sagt med 3-2! HV71 gjorde mål sekunden efter matchen var slut så domaren åkte till med ut och kollade. Herregud, hade det blivit förlängning så hade jag fått hjärtstopp!
Omg jag håller ju på att glömma det bästa! När jag gick till Sandra i pausen så säger hon att min favorit satt på raden nedanför dom. Sen vänder vi oss om, och där står han. En livs levande Hedström, anledningen till mitt hockeyintresse, haha!
Näe nu måste jag sova, ska upp och jobba imorrn! Godnatt!! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

åhhh jag är inte liiiite avundsjuk eller ^^ du får sitta å titta på hockey i värsta lyxiga miljön å karro får äta middag med järvheden *snyft* va gjorde jag igår.. jo satt här *morr*

2008-03-29 @ 11:03:20
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0