Sydags...

Jag var ju som sagt på stan tidigare, träffade Sandra Kay på Åhléns så jag strosade omkring med henne. Vi gick även och fikade innan hon skulle åka till jobbet. Fika, det är gott det!
Nu måste jag plocka fram Jörgen 2 (min symaskin) och fixa en kjol som jag tänkte ha på jobbet imorrn. Den ska bara sys in för den är för stor, men det är fasen jobbigt att ta tag i det! Kanske ska passa på att sy in tunikan som jag köpte i sthlm förra året, haha! Som ni märker tar det ett tag innan det blir gjort ;) Sen blir det en långdusch med hårinpackning och skit, för jag ska vara på stan klockan 08.00 imorrnbitti. Det känns overkill att hålla på med sånt innan, jag är alldeles för morgontrött! Vi ska ha frukost-möte med jobbet på Charm innan vi öppnar så jag hinner iaf vakna till där...

Kjolen var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0