Tatuering...

Jag vill ha en tatuering. Helst igår! Jag ville verkligen ha en när jag var yngre, men sen på gamla dar (haha) ångrade jag mig. Vill inte ha nått som inte går att ångra senare i livet. Visst, det finns laser men i så fall är det enklare att inte skaffa en tatuering överhuvudtaget! Fast nu har jag ångrat mig igen... Dock lite klokare vill jag påstå, för jag vill bara ha en liiiten tatuering på handleden! Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag vill ha, utan det står mellan ett hjärta, en stjärna eller en liten skriven text tvärsöver. Text kan vara svårt, för det är nått man verkligen får stå för. Hjärtat känns nog mest som jag (som på bilden), men det kommer ju uppochner för mig. En stjärna ser ju likadan ut från alla håll, så det kanske är finast. Ni vet en sån som Anine Bing har, syns i Nelly-reklamen på tv. Det är där min gräns går, en liten, svart konturtatuering. Syns inte så väl vilket jag gillar! Skulle nog sätta den på höger handled för jag har en vigselring-nojja att jag inte vill ha en tatuering där. Det känns så plottrigt med allt på samma hand...



117070-879

Kommentarer
Postat av: Evelina

blä jag vill oxå ha en på handleden. stjärna eller text haha :P vi kanske borde gjöra en likadan? typ nå systerligt? :P

2008-03-15 @ 18:27:30
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Sara

Själv har jag två stycken och nio till som jag vill ha :p Men jag vill inte bli övertatuerad så jag tror att jag måste börja välja ut några bara :p

2008-03-16 @ 20:03:02
URL: http://vonbabkin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0