Ibland blir det inte som planerat...

Okej, mycket dåligt, jag vet, men det blev ingen studio idag! Eftersom jag hade missat att dom hade flyttat till ett annat ställe längre bort, så orkade vi inte gå dit i skitvädret. Får ta det en soligare dag när en promenad känns bättre! Det svider lite, jag hade ju sett framemot det där. Jaja, studion finns väl kvar och jag skulle ju ändå inte göra en tatuering idag...
Allt annat gick som planerat iaf, alltid nått! :)




Okej, det här har inget med inlägget att göra, men jag måste få dampa över att mina inlägg automatiskt alltid hamnar under "Pyssel" sen bloggen flyttades till nya plattformen. Dåligt!!!

Kommentarer
Postat av: madde

haha ja lyssna på p3 :) ligger juh i andra delen haha



ja jag vet -.- det är superstörigt haha går inte att fixa till heller ! haha



ja jag skriver ut dem efter du blir va du äter som ja kollar på nu (a)



och jobbigt att det inte blev tatueringsstudio :( och ja visst suger nya plattformen? haha mina vill alltid hamna under husdjur HAHAHAH

2008-05-14 @ 19:21:01
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0