Illa, illa, jag mår illa...

Åh vilken dålig natt jag hade. Mådde jättekonstigt, hade ont i magen och mådde riktigt illa. Kunde inte sova för jag svettades så mycet också. Jag hatar när man måste kliva upp ur sängen, men man vet inte om man kommer klara det utan att spy eller inte, haha! Jag klarade det iaf, sen lyckades jag på nått konstigt sätt somna typ vid fem på morgonen. Mår iaf ganska okej idag, så jag vet inte vad det berodde på! Kul för er att veta ;) Nu tänkte jag faktiskt titta på Våra bästa år, sen ska jag se om det kommer nått paket med posten till mig idag. Antagligen inte, men jag hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo jag kan vara med :) Hur mycke ska vi ge då? JAg har inte så jättemycke pengar :/

2008-05-26 @ 13:43:10
Postat av: madde

åh väntar du också på paket? vad innehåller det? :) hehe



jag kunde inte heller sova inatt -.- jättejobbigt men antar att det inte går att göra åt. och ja, jag hör av mig nästa gång jag e i stan ;) haha

2008-05-26 @ 14:37:50
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0