Vart är headern...

F*n, jag måste fixa in header, skulle ju göra en mall idag. Måste försöka göra det nu i helgen. Vart är fantasin när man behöver den? Jag skyller lite på syrran också eftersom jag väntar på bilderna som jag kanske vill använda (sis, det var inte en pik, bara fakta). Känns bättre att lägga ansvaret på nån annan, haha! Det är inte dom nakna bilderna jag pratar om, utan dom vi tog i vattnet. Känns inte som en uppiggande header med halvt morbida nakenbilder! Well, well, måste spåna lite...

Kommentarer
Postat av: madde

hahah ja men ändå känns det konstigt när det är kompisar som frågar (a) haha jag får se haha

ja fixa headern nu ;) jag är nyfiken på bilderna haha

2008-05-08 @ 10:48:14
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0