Vad ska man ha med sig...

Nä ni, det där med rockig var inte min grej. Har köpt tre olika outfits, men det kändes inte bra. Jag återgick till min vanliga stil, så nu ser jag mer ut som en ballerina, haha! Det blev min svarta body med lång ärm, en svart plisserad kjol med satinkant i midjan och svarta pumps. Nu känner jag mig hemma igen, men jag satsade iaf på svart! Drog på lite mörk ögonskugga också ;)
Nu återstår det svåra; vad ska jag ta med mig!? Och vilken väska? Egentligen är väl det viktigaste pengar och leg, men man vill ju ha mycket mer i en väldigt liten väska... Alkoholen fick Jessica köpa, så det får hon släpa på. Hon är rolig hon. Hon frågade om jag skulle ha 15 flaskor. Ha ha ha sa jag då, herregud, jag skulle däcka och bli magpumpad, haha! Jag är väldigt billig i drift!
Ojoj, nu kommer Jennie och hämtar mig, så jag ska klä på mig!

Kommentarer
Postat av: marla

träffar du den där killen.. M? eller N? ja, han du övernattade hos?längesen du nämnde han nu...

ha en skitkul kväll.. flirta på!

2008-10-03 @ 22:03:33
Postat av: Madde

ha en superrolig kväll och glöm inte att lägga in bilder sen, outfiten lät mkt mkt fin :)



HAHAHA ja att du e billig i drift vet jag med ;) ahhah men det är så det ska vara juh! haha

2008-10-04 @ 17:34:53
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: marla

J!

2008-10-05 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0