Hemma...

Mormor både skjutsade och hämtade mig till och från jobbet idag, hon är en rar prick hon! Gick betydligt smidigare än alla tusen bussar som jag måste ta härifrån annars.
Mickis kom ut och joinade oss i Birsta i eftermiddag, så jag skulle slippa stänga själv i allt kaos. Det är faktiskt riktigt roligt ibland, bara man jobbar med rätt personer! Vi började packa ner butiken lite smått dom sista timmarna, kändes lite skumt. Vår nya lokal är verkligen pytteliten jämfört med den vi har nu, men vi ska nog kunna göra den riktigt mysig. Hoppas vi får den turkosa inredningen också! Nu funderar jag allvarligt på om jag ska ta tag i min tvätthög. Känns inte så lockande...


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: åh tack :) det är bättre irl än på bild ;) men det är väl som allt annat hahah



ja rea e nice! kankse man ska tvinga dit fredde på lite shopping då =D



ja hon säljer dem långärmade på nelly, bara linnen på bloggen haha.

2008-10-13 @ 22:23:29
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0