Humörsvängningar och veckans fråga...

Fasen vad humöret kan svänga under en dag! Har verkligen gått upp och ner hela dagen. Inte för att jag har varit sur eller så, men det blev lite dystert på kvällskvisten. Min gamla chef sa att hon saknar mig på jobbet idag, det kändes jättekul att höra. Fasen vad jag saknar min kära skobutik också, men just nu känns det iaf lite roligt att bygga upp den nya från starten! Hoppas att mina kära jobbflickor får hoppa in och jobba massor nu i kaoset, så vi kan skratta hela dagarna (och jobba lite)!


Och denna veckas vanligaste fråga:

-Har du blekt dina tänder? 

Har fått frågat på jobbet, av Lina, och av Maries jobbarkompis som ledde till att Marie också frågade. Alla denna vecka, haha!

Svar: Ja!! Men det är ingen nyhet, för det har jag pysslat med länge. Gjorde det riktigt för längesen (tog ungefär två veckor), så nu gör jag det kanske max en gång i månaden för att hålla dom vita  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0