Igår hos Marie...

Bloggen går trögt, jag går trögt, årstiden går trögt... Ni förstår. Undra hur många människor som blir riktigt vinterdeprimerade, lär ju vara ett antal. I dagsljus känns det mesta lite lättare! Igår sov jag iaf hos Marie. Hennes två bröder hade lagfest, så det slutade med att vi skulle titta förbi där. Inte själva dock, hennes syster m.fl var också med! Dom kom hem till henne på kvällen och drack lite drinkar innan vi hamnade i den andra lägenheten. Jag hade ganska stor beslutsångest om jag skulle följa med eller ej, men tänkte what the fuck, varför ska jag stanna hemma? :) Blev inte så himla sent heller, vilket var ganska skönt eftersom jag har jobbat idag. Var inte så jättekul att kliva upp, huvudet kändes lite ovanligt tungt! Orkade inte fota så mycket igår, men tog en bild när jag lockade håret. Tog även en på Marie, men jag vet inte om jag vågar lägga ut den utan hennes tillstånd, haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0