Jobb igen...

Jag skulle vara ledig fyra dagar i rad. Jag blev inte ledig en dag ens! Puh... Får väl köra elva dagar i streck då, men sen ska jag säga till att jag måste få en paus på en dag minst.
Helt galet mycket folk igår! Jag skulle stå ensam två timmar till stängning, men som tur var kom Mickis in när jag hade kö tvärs genom hela butiken, så hon hoppade in! Hade jag varit ensam så skulle jag ha stått där fortfarande! Vi har faktiskt 50% rabatt på alla skor i hela butiken nu, ska bort med allt! Kom och fynda vinterstövlar om ni är i närheten av Birsta ;) Ska flytta butiken om några veckor och då ska vi bara ha väskor och accessoarer kvar. Vi får en proppfull väskbutik med det fetaste sortimentet Wedins har istället! Förhoppningsvis iaf... Så ja, jag kommer jobba typ dygnet runt under flytten, så nu är ni förvarnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0