Lunch...

Jag har två frågor som jag får nästan varje dag! I alla andra butiker frågar alla om hjälp, för alla tror att jag jobbar just där, som tex Cubus-damen! Jag kanske verkligen har den utstrålningen. På mitt eget jobb får jag alltid frågan: Vart har du köpt din klänning/kjol? Har fått höra det senast både igår och idag! Svaret brukar oftast blir H&M, haha!

Nu har jag iaf lunch, äter en QP. Kul att jag gick ner tre kilo som jag garanterat kommer få tillbaka! Gott är det iaf :) Efteråt ska jag ta tag i mitt galna jobb. Herregud vad mycket vi har att göra inför flytten nästa vecka. Ska bli av med alla skor och packa ner hela Accent-delen och flytta det till nya lokalen. Jag blev faktiskt kompis med våran målare förut, så jag gick dit och spanade lite med honom. En liten gentleman som tom följde mig till dörren så jag skulle hitta tillbaka till jobbet från alla mystiska bakdörrar, haha! 
Chefen ringde förut också och frågade om jag kan jobba ännu mer, för hon vill ha med mig när vi bygger upp den nya butiken. Har dåligt samvete för att jag tog ledigt (eller egentligen så bytte jag faktiskt bara dag) en dag, så jag sa självklart ja! Speciellt eftersom hon vill att jag ska vara med, känns skönt att vara omtyckt av chefen! :) Så ja, vi hörs nångång i november för jag kommer jobba här jämt! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha kom ihåg att andas bara ;)

2008-10-13 @ 18:38:29
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0