Precis så känns det...

Nu när du gått
får jag somna utan dig varje kväll
och jag vet jag borde klara mig själv
men jag är så van att du ska va här

Nu när du gått
har jag många timmar att slå ihjäl
jag försöker hitta vettiga skäl
till att du inte längre är här

Det finns inget underligt med de
Jag kan inte hjälpa att jag e
så förunderligt förlorad som jag aldrig varit förr

Klockan ringer men jag är vaken
jag har vart uppe och tänkt på saken
i flera timmar
i många nätter
jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån
Ni kan säga jag är förlorad
Men saknaden kanske blir förstorad
av att jag inte förstår
varför människor kommer och går

Nu när du gått






Kommentarer
Postat av: Madde

aha va nice! :) kanske man beställer där någon gång då!

2008-10-14 @ 23:56:09
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0