Den lilla svarta...

Beställde en sista bikini (tror jag) inför Thailand. Det blev en svart Miss Sixty-bikini i ungefär samma modell som min lila och rosa bikini. Det var väldigt liten stjärt på den så det är tur att jag ska börja mitt hälsosamma liv snart, haha! Men jag gillar ändå modellen, man får ju mindre solmärken iaf! Trycket hade gärna fått vara lite mindre blaffigt också, men man fick inte se hur den såg ut bak när jag beställde den.


Jag ska fixa rådet om den svarta klänningen imorrn, måste fundera lite på vad det finns först! :)



Fram och bak

Kommentarer
Postat av: Madde

haha du är redan så smal som man kan bli? :) haha fin bikini :D

2008-09-18 @ 00:20:22
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0