Det där begäret igen...

Okej. Nu har drömstövlarna kommit in igen. Fast ljusa stövlar den här gången, nästan beiga. Jag som har ångest nog över dom svarta jag vill ha. Jag tror det får bli en sånhär; kosta vad det kosta vill, jag måste vill ha båda två! Dom ljusa har sin dragkedja bak på vaden, så dom är också speciella. Jäkligt svårt att få ihop bara eftersom dregkedjan börjar enda nere på hälen. Mantrat i mitt huvud låter: jag har bara platta stövlar, man får köpa i samma färg om dom har klack! Jag känner mig så klumpig i platta stövlar, så jag tror att dom "nya" skulle bli väldigt välanvända. Jag som aldrig har haft begär efter många olika stövlar, hur blev det såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0