Hemma, men snart borta igen...

Kom hem för 20 minuter sen, har slängt i mig en taco och nu ska jag fixa till mig en snabbis. Ska upp till Marie och hänga med tjejorna en liten stund, en tjej i gänget ska nämligen flytta till sthlm och plugga. Blir som ett litet avsked! Jag ska iaf inte stanna så länge för jag är så jäkla trött. Har fått nya Solo idag, så det får bli läsning och en dusch senare ikväll. Och imorrn är jag ledig, ska bli så himla skönt! Jag, Sandra och Marie har faktiskt lyckats blivit ledig samma dag, vilket är helt jäkla fantastiskt, så vi ska ner på stan och fika på eftermiddagen. Kan knappt bärga mig innan jag får sätta tänderna i Waynes kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0