Kätastråf...

Okej, here it is, dagens första katastrof: Mitt plattång ramlade sönder i två delar. Väldigt dåligt innan jobbet! Jag lyckades iaf pussla ihop den tillfälligt, men jag är jävligt rädd för att få en elektrisk stöt! Får köpa en ny nästa lön...

Dagens andra katastrof: jag tappade tv-dosan i golvet så ena batteriet och luckan försvann. Hittar det inte, så nu kan jag inte byta kanal. Jag är dömd till mtv!


Nu måste jag försöka hitta nått att ta på mig innan jag springer ner till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Evve

ja va bara typ jättenära att köpa den nu i sthlm! :P jag stog å titta på den å höll den å trånade en massa. men insåg sen att ja inte hade råd.. men nu vet ja ju vem ja kan låna den av ;) mohahaha

2008-09-09 @ 11:13:17
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Madde

haha men det var då mig en krångeldag haha, men jag har sitt dig äta hårspray eller om det var handkräm? och fastna med håret i en hårtork också ;) hehe. men asså två delar? det var ngt nytt haha

2008-09-09 @ 15:07:26
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0