Långledig...

Sista jobbdagen, sen är jag (håll i er nu) ledig i tre dagar! Fattar ni, tre dagar! I streck, i rad, sammanhängande! Haha! Än ska jag iofs inte ropa hej, jag vet ju precis hur det har gått med mina lediga dagar under hela sommaren. Det har börjat en ny tjej också som jag ska lära stänga ikväll. Kul att nån kommer ihåg att nämna en sån liten detalj för mig, haha! Jag visste inte ens att vi behövde en till. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra det smidigt heller, för det är jäkligt stressigt att hinna med bussen hem. Antingen går den 20.10 eller 20.40, skulle gärna hinna med den tidiga. Kommunen har inte driekt lyckats anpassa bussarna efter alla människor som jobbar därute, utan bara efter besökarna som ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0